søndag den 26. august 2007

Tiden flyver........

Tiden flyver så hurtigt at man ikke fatter det. Da 23 ting startede, synes jeg virkelig, jeg var godt med og fik lavet tingene. Pludselig nærmede ferien sig og flere ting skulle rundes af.



Intentionen var at 23 ting skulle ajourføres inden ferien - men et er idealer noget andet realiteter. Måske var det fordi, jeg landede ved Library Thing. 23 ting er som livet - vi synes ikke alt er lige spændende.

Library Thing kommer ikke til at fylde i mit liv. Indtil nu har der været flere ting, jeg har kunnet bruge - og bruger i min hverdag, men ikke lige LT.



Men som den gode medarbejder har jeg selvfølgelig lavet mine opgaver og skynder mig videre. Jeg glæder mig til at nå Wiki´en. En lille gruppe i Fag1 er i gang med at se på muligheden for evt. at lade Århus Leksikonnet være grundpillen i en Århus - Wiki. Det giver mange spændende overvejelser.

Ingen kommentarer: