onsdag den 5. september 2007

Det var det!

Det gode ved 23 ting er helt klart, at jeg er blevet opmærksom på en masse faciliteter som jeg kan have glæde af både på arbejde og i privatlivet. Jeg kunne godt have ønsket mig at vi kollegialt havde haft tid til at indarbejde nogle af faciliteterne lidt mere.



Jeg ved, jeg vil komme til at bruge My Google, Rss, Flickr og del.icio.us, de er allerede i brug som en naturlig del af min hverdag - de andre - måske? Messenger troede jeg skulle være min nye "telefon", men jeg ved ikke om det er et aldersfænomen, jeg er ramt af, men dem jeg kender, de bruger bare ikke Messenger.

Det vigtigste er at hvis 23 ting ikke var kommet, ville jeg ikke have fået sparket til at gå i gang med de forskellige ting - at tid har været en mangelvare, er så en anden sag.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.